منوعات

شاهد: طليق منة عرفة يستغيث ويناشد لمساعدته من الأزمة التي وقع بها

خرج محمود المهدي وهو طليق الفنانة الشابة منة عرفة عن صمته ليستغيث لإخراجه من الأزمة التي لم يتخيل أن يقع بها من فرض غرامة مالية عليه والأمر بحبسه.

و قال المهدي خلال مقطع فيديو له نشره عبر حسابه الخاص في تطبيق تبادل الصور (إنستغرام): “إلي ميعرفنيش أنا كنت متجوز منة عرفة وتعرفت عليها خلال انتاجي لفيلمين ودول ضعفوا واتمنعوا من النقيب أشرب زكي، وفيلمين مش من انتاجي وبرضو اتوقف بسبب الفيلم الي أنا طالع فيه”.

وأضاف المهدي” الي حصل معايا اني أديت رأيي بالمشاهد الجريئة بالأفلام بشكل عام، وتكلمت انه مفيش حاجة اسمها سينما مش نضيفة، لا هو في سينما نضيفة، وكلامي دا معجبش ناس كتير فطلعو وهاجموني وساعتها ذكروا سيرة طليقتي وطلعت رديت”.
و تابع” كلامي معجبش النقيب أشرف زكي، وأنا مطلعتش ولا جبت سيرة حد خالص، ولما جات سيرة طليقتي رديت ومعجبوش لكن وقتها كان ممكن انه انت تكلمني والموضوع يتحل وقتها، وفي مجالك الي انت بتشتغل فيه من سنين المفروض قابلك حاجات زي كدا والمفروض كنت تكلمني أنا شخصيًا بدل م تنصحها انها تبعد عني وبعديها تطلع تشتمني على التفلزيون”.
و استكمل المهدي موضوعه قائلًا: “أنا رديت على أشرف زكي وقلتله انت واخد جمب معين لناس معينة، طلعت شتمتني ودي أول مرة تحصل منك، فكان رد فعلك غريب، لأني كنت طالع بدافع ومش بغلط”.

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً

إغلاق
إغلاق
إغلاق